torsdag 29 november 2012

Längtan. .

Då gick vi in i vecka 16 idag och ett brev låg i lådan med tid för ultraljud den 17 dec. Så om 3.5veckor ska vi äntligen få se knodden i magen och se vilket det nya datumet blir. Behöver jag ens nämna att vi längtar efter vår knodd!  Inte blev det bättre igår när vi var på besök hos kusinen min och fick en rejäl dos av bebismys.  Får blir mer mys med honom tills vår egna efterlängtade skrutt kommer. :-)

Maken min tror jag slagit huvudet då jag haft julkänsla i kroppen sen ett par veckor tillbaka. Har inte haft någon julkänsla i kroppen på många år. Tänk vad gravidhormonor kan göra med kroppen.. hihi.. så idag har jag varit iväg och handlat lite julbelysning då vi inte haft någon alls här. Så nu är det upphängt och mysigt med lite pynt här och där. Tomtarna får vänta någon vecka till,  har till och med lyssnat på julmusik idag på jobbet..

På tal om något annat.. nu när jag satte mig bara för att ta det lugnt börjar verkligen komma ifatt mig med vad som ska hända i morgon. Ska nämligen på sockerbelastning redan då jag inte är tydligen är i riskgruppen. Tänk om testet visar något och jag måste ta stick på mig själv varje dag,  med min nålrädsla är detta uteslutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar