söndag 10 mars 2013

En halv bebis..

Tänk att nu är 75% passerade och det är tio veckor kvar till bf. Knodden väger nu ca 1.8kg och 43 lång. En halv bebis där inne viktmässigt.  Drömde i natt att det var en flicka som föddes den 18maj.. haha. . Snacka om att längta :-) min övertygelse på att det är en flicka har på senare tid börjat kännas tveksamt, men det viktiga är att vi får ut en frisk bebis. 

Nä, dags för lite frukost.  Blev en sen kväll igår och känner mig alltid bakis dagen eftrt jag inte lagt mig i tid. Är nog lite sympati med honom som la sig i soffan för en timme sedan ;-) tänkte jag ska övertala att vi ska åka till Malmö idag då jag börjat tveka lite på vagnen då det har komit ut en ny igen.  Tyvärr finns den inte enfärgad och blir inte helt klok på vad som skiljer sig åt. C tycker bara vi ska ta den vi bestämt innan och kan hända jag tycker det sedan med, men kan inte riktigt släppa det utan att titta igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar