söndag 17 mars 2013

Världens bästa! :-)

Vad skulle jag göra utan min underbara man, han är verkligen guld värd.  Han tar verkligen hand om mig på alla sätt och vis och förstår många ggr mer än jag själv att min kropp inte orkar lika mycket som förr. Igår hade vi en fixar dag här hemma och fick packat någon kartong till. Idag skulle vi också vara flitiga då tiden börjar närma sig för flytten,  typiskt nog vill min kropp inte alls med onda fogar och ond rygg. Så nu har c målat en plats vi  struntat i bakom ett skåp och dammsugit med jag bara suttit och tittat på. De ggr jag säger att jag  har så dåligt samvete för att knappt göra något i hemmet nuförtiden svarar han bara med att jag bär hans barn och det räcker. Sådana ord får en verkligen att känna sig skattad lycklig och att man inte kunde valt bättre man! Jag påstår mig hela tiden kunna både måla om en vecka och packa ner det sista inför flytten medan c att det fixar han då han inte tror jag kommer orka jätte mycket.  Tycker så synd om honom!  Får skämma bort honom på andra sätt :-) Strax ska han få vara försöksperson på det eventuellt kollegorna ska bjudas på. Det ställer han gärna upp på att smaska på något gott till kaffet.  Jag blev riktigt sugen på att baka en massa nu då jag känner mig lite huslig.. måste vara gravid hormonerna. . Hehe.. får bli efter flytten :-) bra med kakor i frysen till oväntade besökare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar