torsdag 31 januari 2013

JEY! :)

Yess!  För första gången på evigheter har jag faktiskt tränat :-) räknar med en rejäl träningsvärk i morgon, men det är ju som ett kvitto på att mam tränat :-) I morgon kommer förhoppningsvis ett paket med en dvd innehållande gravid yoga. Var först inne på att åka på det en gång i veckan, men priset som de kostar är inte värt det, så nu testar vi detta :) 


Det är min tidiga fredag i morgon och precis som varje sådan är det massage som gäller, dock bara 30min denna gången eftersom jag inte kan ligga på magen längre. Längtar så tills jag varit där så ryggen känns mjuk och skön igen.  Den är riktigt bråkig till och från , men jag försöker envist stå ut. Finns tyvärr inte jätte mycket jag kan göra åt det mer än att ta det lugnt och vila vid behov.  På tal om det är nu papperna till försäkringskassan skickade så är bara att vänta en månad nu på domen.

Knodde växer och frodas och börjar nu att klaga på utrymmet i magen och rör sig mer eller mindre hela tiden. Igår och idag har knodden varit rejält hårdhänt vid vissa gruff och det känns som den ska ta sig ut. Dock får knodden vänta några månader till , även om det inte behöver bli den 19.. :-) Ni är dåliga på att gissa på kön och datum! ;-)

1 kommentar:

  1. Jag tror på en påg :D ska säkert heta hmmm vetdetusan alltså. Men i maj kommer den säkert den 5.e (fin siffra)

    SvaraRadera