torsdag 3 januari 2013

Slutet med Tupperware..

God morgon.. Det är redan torsdag och helgen närmar sig med stormsteg igen. Det är riktigt härligt med dessa korta veckor där man knappt hinner börja jobba innan det är dags för ny helg igen. Snart är dock detta slut och allvaret börjar igen på tisdag med inskolningar och en grupp som ska bli på 25barn. Det blir en spännande termin detta som kräver fungerande rutiner för att inte bli total kaos. 

Med tanke på hur det kommer bli med allt denna terminen har jag valt att bara sälja Tupperware januari ut med sista beställning den 20e januari då det inte finns något intresse bland dem jag känner och de få som säger de vill ha party tjatar jag på hela tiden för att bara sedan få undanflykter som svar. Detta är tyvärr väldigt energikrävande för mig att jag stuntar i det och det kan hända att det kommer ske saker som kommer kräva mer av mig nu i början av året, samt gravidteten. Så jag har valt att det inte är värt det, det var inte lika enkelt som jag trott att boka in partyn lite här och där. Men om någon av er vill lägga en beställning så går det bra eller kanske till och med passa på att boka in ett party för att få värdinegåvan så ska vi försöka lösa det. Här nedan är de erbjudanden som gäller denna månaden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar