måndag 31 december 2012

Snart..

Årets sista dag som ska förgyllas med god mat. Vi måste tyvärr inom väla idag då mina vanliga leggings inte sitter skönt längre över magen.  Där lär ju inte vara något folk idag, men säkert inga leggings heller.. några tips på vart det finns gravidkläder förutom hm på väla? 

Igår kom ett samtal som gjorde mig riktigt glad och smickrad. Jag ska bli gudmor åt underbara Melvin som vi ska på dop hos nu i januari. Jag ska lära honom allt bus jag kan ;-)  Nu måste jag bars hitta på vad vi ska ge honom i paket :-) vill ju ge honom något han har kvar hela livet.. tips någon?

Jag har ju känt av knodden i magen några veckor nu, men det var först för några dagar sedan som det kändes som riktiga sparkar istället för blurret.. Sedan dess har jag känt det någon gång om dagen och mest tydligt var igår kväll framför tvn då knodden sparkade flera gånger efter varandra på två ställen.  Det känns fortfarande så overkligt att det faktiskt finns liv där inne i magen... mest overkligt är väl hur den ska kunna komma ut..

Ni får ha en underbar dag och njuta a v årets sista dag.. tänk på att den aldrig kommer i retur!  Gott nytt år! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar