tisdag 4 december 2012

Hoppas...

Då var ännu dag till ända med smärta as hell.  Var en tid vid middagstid idag då jag bara ville sätta mig ner och gråta av smärta och bara gå hem. Men som jag är kunde jag inte det med gott samvete så bet i hop några timmar till innan det var dags att gå hem. När jag kom hem och hade vilat en stund kändes det bättra för en liten liten stund och jag passa på att dusha,  i gengäld ligger jag nu här i soffan med smärta och kan knappt gå igen. Suck.. jag blir så trött!  Hoppas verkligen jag får hjälp i morgon annars vet jag inte vad jag ska ta mig till, för det går inte en hel dag till med smärta både natt och dag.

Igår blev det nu officiellt att vi väntar vår älskade knodden,  så idag fick de också veta på jobbet. Härligt att nu kunnat dela nyheten med alla och slippa dölja magen som syns mer och mer :-) jag brukar driva med maken om att det säkert är två.. haha.. med min tur förvånar det oss inte,  men några dagar till så får vi svart på vitt att det finns något liv där inne,  samt att det bara är en. Förvisso skulle vi bli lika glada om det blev två,  bara klurigare att komma på namn om det inte skulle vara en av varje :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar