måndag 3 december 2012

Ryggen, ryggen, ryggen...

Redan tidigt i morse ringde jag kiropraktern som barnmorskan rekommenderat till mig då smärtan är olidlig i ländryggen och var ju nästan säker på foglossning, men enligt honom hade jag påverkan på fogarna,  men som tur var det inte foglossning.  Istället prata han på om massa annat som jag verkligen försökte komma ihåg.  Först kolla han på mig och tryckte och höll på, sedan gick jag vidare för att gör tester på olika saker. Så på onsdag ska jag tillbaka och höra vad dem kan göra för mig,  men han tog mig på allvar och förstod att gränsen för ömhet var över sedan länge och nu var det verkligen rejäl smärta. Blir att stå ut en dag till på jobb,  dagen idag kändes som en ända plåga. Hur lätt är det egentligen att säga till en ledsen 1, 5åring att man inte kan plocka upp. Det är så många rörelse på jobbet som gör så fruktansvärt ont,  men är bara att bita ihop. 


Nä, nu ska jag inte vara så bitter mer.. men är svårt med denna smärta.. för övrigt tycker jag magen växt mer bara över natten.. hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar