onsdag 6 februari 2013

skräckblandande förtjusning..

Idag hade jag tidig dag på jobbet så kom hem för att softa en stund i soffan innan dagens bestyr skulle tas vid. Precis då började ett program som heter En unge i minuten. Jag har aldrig sett något av den serien innan, men den handlar som människor på förlossningen... först blev jag lite skrämd och undrar lite vad det egentligen är jag har gett mig in på. haha.. men när de små livet låg där på föräldrarnas mage blev jag helt känslosam och fällde ett par tårar.  Det var verkligen ett program som satt gravidhormonerna i gungning. Så med skräckblandad förtjusning måste jag nu titta på resten av säsongen som snart tycks finnas hos mig :) 


Tanken var att jag skulle träna idag, men jag känner mig inte helt iform och har de senaste dagarna haft lite ont i magen till och från. Så satsar allt på vila idag så att jag orkar i morgon stället när vi förhoppningsvis fått någon värme i hemmet. Behöver jag säga att vi längtar till flytten som sker om max 7veckor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar