onsdag 27 februari 2013

När ska man lära sig..

Även om det är svårt att förstå är det kanske dags att börja ta det lugnt på riktigt. Märker mer och mer att kroppen säger i från att den nu behöver vila,  men det är ju så mycket man vill passa på att hinna göra. Hela dagen har haft haft rejäl foglossning och ser inte alls framemot natten som kommer. Tur jag har min jätte kudde! Var inne och titta lite på bälte mot foglossning idag, men det var ca 150kr dyrare än på nätet. Förvisso hade jag fått det direkt då, men i den butiken är de inte alls för service och det är ju det man betalar extra för i butik tycker jag, så det fick vara. Ska testa bältet jag har hemma igen, sist för ett par veckor sedan vet jag att det gjorde mer ont att ha det på då det tryckte precis på framsidan där det gör ont. Har du något tips på bra bälte?  Ska eventuellt boka in akupunktur för det hos en kollega till barnmorskan,  men det var inte riktigt färdig ännu så får vänta någon vecka till. Nä åter till att vila ögonen på tvn i hopp om att inte somna.. hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar